Το νέο Δ.Σ. του Σωματείου μας συνεχίζει ακάθεκτο τις νέες δράσεις του και μέσα σε αυτά τα πλαίσια δημιούργησε μια νέα ομάδα εργασίας για την καταγραφή, απόδοση ορισμών, διαχωρισμό ανά μέρος της αγοράς (market’s segments) και απόδοση βάσει συγκεκριμένων παραδειγμάτων των δεικτών απόδοσης της εξυπηρέτησης πελατών των τμημάτων Logistics.
Στόχος της νέας ομάδας εργασίας από την EEL είναι η παρουσίαση του Customer Service ως τμήμα της Εφοδιαστικής Αλυσίδας μιας εταιρείας, η δημιουργία ενός εργαλείου στα χέρια κάθε Logistician ανεξάρτητα αν υπηρετεί μια Πολυεθνική εταιρεία, μία μεγάλη Ελληνική εταιρεία ή μια μικρή εταιρεία έτσι ώστε να χρησιμοποιεί του συγκεκριμένους δείκτες σε μηνιαία βάση και να αξιολογεί και αναπτύσσει την ποιότητα των υπηρεσιών της εταιρείας του προς τους πελάτες της.
Στην νέα ομάδα εργασίας συμμετέχουν οι εξής:
• Ιωάννης Ζώης, Γενικός Διευθυντής BUSINESS KNOW HOW
CONSULTANTS, Συντονιστής,
• Χρήστος Πετρόπουλος, Customer Service Manager, Johnson Diversey,
• Δημήτρης Χατζηβαρίτης, Customer Service Department, Johnson & Johnson,
• Σταύρος Κυριακούλιας, Operations & Logistics Manager, Beiersdorf Hellas ΑΕ
• Βίκυ Τσακλάνου, Supply Chain Manager STARBUCKS COFFEE ΑΕ,
• Χρήστος Μήτσης, Operations & Logistics Manager N. ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ABEE,
• Ζακ Επστάιν, Γενικός Διευθυντής Logistics, METRO SUPER MARKETS ΑΕΒΕ,
• Φώτης Δαούσης, Διευθυντής Logistics LGElectronics Hellas
• Σωτήρης Τριχάς, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής PHARMA LOGISTICS ΑΕ
• Κων/νος Αλεξόπουλος, Γενικός Διευθυντής Q LOGISTICS Ltd
Τα αποτελέσματα της εν λόγω έρευνας θα βιβλιοδετηθούν και θα μοιραστούν δωρεάν στους συμμετέχοντες στο 11ο Πανελλήνιο Συνέδριο Logistics ενώ παράλληλα όποιος ενδιαφέρεται θα μπορεί να τα αγοράζει από την Γραμματεία του Σωματείου.