Οδηγός Διανομής: Η αρχή και το τέλος της εξυπηρέτησης του πελάτη
Αθήνα, 29 Ιουνίου 2010 – Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της Ελληνικής Εταιρείας Logistics στις 26 Ιουνίου το σεμινάριο «Οδηγός διανομής: Η αρχή και το τέλος της εξυπηρέτησης του πελάτη», την οργάνωση του οποίου είχε ο Διονύσης Γρηγορόπουλος, Μέλος ΔΣ της Ελληνικής Εταιρείας Logistics.
Η Ελληνική Εταιρεία Logistics δημιούργησε ένα εξειδικευμένο σεμινάριο μέσα από το οποίο μετάδωσε, με απλά λόγια, στους οδηγούς που το παρακολούθησαν, τη σημαντικότητα της εργασίας τους, τον καθοριστικό ρόλο που παίζει στις σύγχρονες επιχειρήσεις η σωστή διανομή, αλλά και τη σημασία της τηλεματικής διαχείρισης και των ασύρματων τερματικών παραγγελιοληψίας που συνεισφέρουν στην ελαχιστοποίηση των λαθών και στην ορθότερη διαχείριση του χρόνου.
Το σεμινάριο των οδηγών διανομής διεξήχθη με την υποστήριξη της 7 DAYS, και με την χορηγία επικοινωνίας των: Cargo Plus, Logistics & Management και Supply Chain.
Μέγας Υποστηρικτής των δράσεων της Ελληνικής Εταιρείας Logistics είναι η εταιρεία Jungheinrich